Nutizie - A Cina sviluppa un drone "à doppia ala + multirotore" | Hongfei Drone

A Cina sviluppa un drone "à doppia ala + multirotore"

Recentemente, à a 25a Fiera Internaziunale di l'Alta Tecnulugia di a Cina, unUAV à ala fissa à doppia ala per decollo è atterraggio verticalesviluppatu è fabbricatu indipindentamente da l'Accademia Cinese di e Scienze hè statu svelatu. Stu drone adotta u layout aerodinamicu di "ali doppie + multi-rotore", chì hè u primu di u so tipu in u mondu, è pò realizà u decollo verticale è l'atterraggio in un statu verticale, è pò vulà nurmalmente dopu u decollo.

A Cina sviluppa un drone

U decollo è l'atterraggio verticale eliminanu a necessità per questu drone di rullà nantu à una pista durante u decollo, migliurendu assai a facilità d'usu. In paragone cù l'aerei à ala fissa cunvinziunali, a so impronta hè assai ridutta. A squadra di ricerca hà ammaestratu tutta a catena tecnologica da u sistema di trasmissione, a fusione di dati di sensori, u sistema di cuntrollu di volu è l'algoritmi, realizendu in modu innovativu una quantità di limiti di prestazione per chì u UAV decolli è atterri nurmalmente à menu 40 ° C, à un'altitudine di 5.500 metri, è in venti forti di classe 7.

Attualmente, u drone hè alimentatu principalmente da batterie à u litiu di nova energia, è i rotori furniscenu una forza di sollevamentu versu l'altu quandu si decolla verticalmente, mentre chì i rotori passanu à a spinta orizzontale dopu avè giratu à u volu livellatu. L'altu tassu di utilizzazione di l'efficienza energetica li furnisce una migliore capacità di carica è resistenza. U UAV hà un pesu caricatu di 50 chilogrammi, una capacità di trasportu di circa 17 chilogrammi è una resistenza finu à 4 ore, chì serà largamente utilizatu in i campi di l'energia elettrica, a silvicultura, a risposta d'emergenza è u rilevamentu è a cartografia in u futuru.


Data di publicazione: 29 di nuvembre di u 2023

Lasciate u vostru missaghju

Per piacè, cumpletate i campi richiesti.