< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=1241806559960313&ev=PageView&noscript=1" /> News - I droni trasformanu l'aquacultura

Drones sò Trasfurmà Aquaculture

Pruducendu quasi a mità di i pesci cunsumati da a pupulazione in crescita di u mondu, l'acquacultura hè unu di i settori di produzzione alimentaria in più rapida crescita in u mondu, cuntribuiscenu decisivamente à l'approvvigionamentu alimentariu globale è à a crescita ecunomica.

U mercatu glubale di l'acquacultura hè valutatu à 204 miliardi $ è hè previstu di ghjunghje à 262 miliardi $ à a fine di u 2026, cum'è informatu da l'Amministrazione di u Cummerciu Internaziunale di e Nazioni Unite.

A valutazione ecunomica da parte, per chì l'aquacultura sia efficace, deve esse sustinibili quant'è pussibule. ùn hè micca una coincidenza chì l'acquacultura hè citata in tutti i 17 scopi di l'Agenda 2030; in più, in quantu à a sustenibilità, a gestione di a pesca è di l'aquacultura hè unu di l'aspetti più pertinenti di l'Ecunumia Blu.

Per migliurà l'aquacultura è rende più sustinibili, a tecnulugia di drone pò esse di grande aiutu.

Utilizendu l'intelligenza artificiale, hè pussibule di monitorà diversi aspetti (qualità di l'acqua, temperatura, cundizione generale di e spezie cultivate, etc.), è ancu di realizà inspezioni cumplete è mantenimentu di l'infrastruttura agricula - grazia à i droni.

Drones sò Transforming Aquaculture-1

Acquacoltura di precisione cù droni, LIDAR è robot swarm

L'adopzione di a tecnulugia AI in l'aquacultura hà stabilitu u stadiu per un sguardu à u futuru di l'industria, cù una tendenza crescente à utilizà a tecnulugia digitale per aumentà a produzzione è cuntribuisce à e cundizioni di vita megliu per e spezie biologiche cultivate. L'IA hè stata utilizata per monitorizà è analizà e dati da diverse fonti, cum'è a qualità di l'acqua, a salute di i pesci è e cundizioni ambientali. Micca solu, ma hè ancu usatu per sviluppà suluzioni di robotica di swarm: implica l'usu di robots autonomi chì travaglianu inseme per ottene un scopu cumunu. In l'aquacultura, sti robots ponu esse aduprati per monitorà è cuntrullà a qualità di l'acqua, detectà e malatie è ottimisate a produzzione. Pò esse ancu usatu per automatizà u prucessu di cugliera, riducendu i costi di u travagliu è aumentendu l'efficienza.

Drones sò Transforming Aquaculture-2

L'usu di droni:Fornitu di camere è sensori, ponu monitorà l'aquaculture farms da sopra è misurà i parametri di qualità di l'acqua cum'è a temperatura, u pH, l'ossigenu dissolutu è a turbidità.

In più di u monitoraghju, ponu esse equipati cù l'equipaggiu ghjustu per dispensà l'alimentazione à intervalli precisi per ottimisà l'alimentazione.

Drones equipati da Camera è tecnulugia di visione di l'urdinatore ponu aiutà à monitorà l'ambiente, i cundizioni climatichi, u cuntrollu di a propagazione di e piante o altre spezie "esotiche", è ancu identificà e putenziali fonti di contaminazione è valutà l'impattu di l'operazioni d'aquaculture in l'ecosistema lucali.

A diagnosi precoce di epidemie di malatie hè cruciale per l'acquacultura. Drones equipati di càmera termale ponu ricunnosce i cambiamenti in a temperatura di l'acqua, chì pò esse usatu cum'è un indicatore di cundizioni patologiche. Infine, ponu esse aduprati per dissuadà l'acelli è altri pesti chì ponu esse una minaccia potenziale per l'aquacultura. Oghje, a tecnulugia LIDAR pò ancu esse aduprata cum'è una alternativa à a scanning aereo. Drones equipati di sta tecnulugia, chì utilizanu laser per misurà e distanze è creanu carte 3D dettagliate di a terra di fondu, ponu furnisce un supportu supplementu per u futuru di l'acquacultura. Infatti, ponu furnisce una soluzione non invasiva è rentabile per cullà dati precisi è in tempu reale nantu à e populazioni di pesci.


Tempu di Postu: Dec-13-2023

Lasciate u vostru Messaghju

Per piacè compilate i campi richiesti.