Pruducendu guasi a mità di u pesciu cunsumatu da a pupulazione mundiale in crescita, l'acquacoltura hè unu di i settori alimentari in più rapida crescita in u mondu, cuntribuendu decisivamente à l'approvvigionamentu alimentariu mundiale è à a crescita ecunomica.
U mercatu mundiale di l'acquacoltura hè valutatu à 204 miliardi di dollari americani è si prevede chì ghjunghjerà à 262 miliardi di dollari americani à a fine di u 2026, secondu l'Amministrazione di u Cummerciu Internaziunale di e Nazioni Unite.
À parte a valutazione ecunomica, affinchì l'acquacoltura sia efficace, deve esse a più sustenibile pussibule. Ùn hè micca una cuincidenza chì l'acquacoltura sia mintuvata in tutti i 17 obiettivi di l'Agenda 2030; inoltre, in termini di sustenibilità, a gestione di a pesca è di l'acquacoltura hè unu di l'aspetti i più pertinenti di l'Ecunumia Blu.
Per migliurà l'acquacoltura è rende la più sustenibile, a tecnulugia di i droni pò esse di grande aiutu.
Cù l'intelligenza artificiale, hè pussibule di monitorà diversi aspetti (qualità di l'acqua, temperatura, cundizione generale di e spezie allevate, ecc.), è ancu di realizà ispezioni cumplete è manutenzione di l'infrastrutture agricule - grazia à i droni.

Acquacoltura di precisione cù droni, LIDAR è robot à sciame
L'adopzione di a tecnulugia IA in l'acquacoltura hà preparatu u terrenu per un sguardu à u futuru di l'industria, cù una tendenza crescente à aduprà a tecnulugia digitale per aumentà a pruduzzione è cuntribuisce à migliori cundizioni di vita per e spezie biologiche d'allevamentu. L'IA hè presuntamente aduprata per monitorà è analizà i dati da diverse fonti, cum'è a qualità di l'acqua, a salute di i pesci è e cundizioni ambientali. Non solu què, ma hè ancu aduprata per sviluppà suluzioni di robotica à sciame: implica l'usu di robot autonomi chì travaglianu inseme per ghjunghje à un scopu cumunu. In l'acquacoltura, sti robot ponu esse aduprati per monitorà è cuntrullà a qualità di l'acqua, rilevà e malatie è ottimizà a pruduzzione. Pò ancu esse aduprata per automatizà u prucessu di raccolta, riducendu i costi di u travagliu è aumentendu l'efficienza.

Usu di droni:Equipati di camere è sensori, ponu monitorà l'allevamenti d'acquacoltura da sopra è misurà i parametri di qualità di l'acqua cum'è a temperatura, u pH, l'ossigenu dissoltu è a turbidità.
In più di u monitoraghju, ponu esse dotati di l'attrezzatura adatta per distribuisce l'alimentu à intervalli precisi per ottimizà l'alimentazione.
I droni equipati di camere è a tecnulugia di visione artificiale ponu aiutà à monitorà l'ambiente, e cundizioni climatiche, cuntrullà a propagazione di e piante o altre spezie "esotiche", è ancu identificà e putenziali fonti d'inquinamentu è valutà l'impattu di l'operazioni d'acquacoltura nantu à l'ecosistemi lucali.
Una diagnosi precoce di l'epidemie hè cruciale per l'acquacoltura. I droni equipati di camere termali ponu ricunnosce i cambiamenti di a temperatura di l'acqua, chì ponu esse aduprati cum'è indicatore di cundizioni patologiche. Infine, ponu esse aduprati per dissuadà l'acelli è altri parassiti chì puderanu rapprisintà una minaccia putenziale per l'acquacoltura. Oghje, a tecnulugia LIDAR pò ancu esse aduprata cum'è alternativa à a scansione aerea. I droni equipati di sta tecnulugia, chì utilizanu laser per misurà e distanze è creà carte 3D dettagliate di u fondu, ponu furnisce un ulteriore sustegnu per u futuru di l'acquacoltura. In effetti, ponu furnisce una suluzione non invasiva è à bon pattu per raccoglie dati precisi è in tempu reale nantu à e pupulazioni di pesci.
Data di publicazione: 13 dicembre 2023