LAS VEGAS, Nevada, 7 settembre 2023 - L'Amministrazione Federale di l'Aviazione (FAA) hà datu à UPS l'approvazione per gestisce a so attività crescente di consegna di droni, permettendu à i so piloti di droni di schierà droni nantu à distanze più grande, allargendu cusì a so gamma di clienti potenziali. Questu significa chì l'operatori umani monitoreranu e rotte è e consegne solu da una locu centralizzata. Sicondu l'annunziu di a FAA di u 6 d'aostu, e filiali di UPS Flight Forward ponu avà operà i so droni fora di a linea di vista di u pilotu (BVLOS).

Attualmente, l'autonomia di e consegne cù droni hè di 10 chilometri. Tuttavia, sta autonomia aumenterà sicuramente cù u tempu. Un drone di consegna porta tipicamente 20 libbre di carica è viaghja à 200 mph. Questu permetterebbe à u drone di vulà da Los Angeles à San Francisco in trè o quattru ore.
Questi avanzamenti tecnologichi furniscenu à i cunsumatori opzioni di consegna più veloci, più efficienti è più economiche. Tuttavia, cù l'avanzamentu di a tecnulugia di i droni, duvemu ancu cunsiderà a sicurezza. L'FAA hà sviluppatu una quantità di regulamenti per assicurà chì i droni operinu in modu sicuru è prutegenu u publicu da periculi potenziali.
Data di publicazione: 25 di settembre di u 2023