Una startup di droni basata in Tel Aviv hà ricevutu u primu permessu di u mondu da l'Autorità di l'Aviazione Civile di Israele (CAAI), chì autorizeghja i droni à vola à traversu u paese via u so software autonomu senza pilotu.

High Lander hà sviluppatu a piattaforma Vega Unmanned Traffic Management (UTM), un sistema autonomu di gestione di u trafficu aereu per i droni chì appruva è nega i piani di volu basatu nantu à protokolli di priorità, suggerisce cambiamenti à i piani di volu quandu hè necessariu, è furnisce notifiche pertinenti in tempu reale à l'operatori. .
Vega hè utilizatu da i droni EMS, a sicurezza di l'aria robotica, e rete di consegna è altri servizii chì operanu in spazi aerei spartuti o sovrapposti.
U CAAI hà recentemente passatu una decisione d'emergenza chì dice chì i droni ponu vola in Israele solu se trasmettenu continuamente dati operativi à un sistema UTM appruvatu. I dati trasmessi da i droni ponu esse spartuti cù l'urganisazioni appruvati, cum'è l'esercitu, a polizia, i servizii di intelligenza è altre forze di sicurezza di a patria, nantu à dumanda. Uni pochi ghjorni dopu chì a decisione hè stata emessa, High Lander hè diventata a prima cumpagnia à riceve una licenza per operare cum'è "unità di gestione di u trafficu aereu". Questa hè a prima volta chì a connettività UTM hè stata un prerequisite per l'appruvazioni di u volu di drone, è a prima volta chì un fornitore UTM hè statu legalmente autorizatu à furnisce stu serviziu.
High Lander CTO è co-fundatore Ido Yahalomi hà dettu: "Semu assai fieri di vede Vega UTM cumencia à cumpiendu u scopu per quale hè statu cuncepitu per gestisce l'aviazione senza pilotu à scala naziunale". A robusta capacità di monitoraghju, coordinazione è spartera di l'infurmazioni di a piattaforma a rende perfetta per u primu destinatariu di sta licenza, è simu entusiasti di vede e so capacità ricunnisciute da i regulatori di l'aviazione statali ".
Tempu di Postu: Dec-21-2023