Nutizie - Principii di cumunicazione 5G per i droni | Hongfei Drone

Principii di a cumunicazione 5G per i droni

In u cuntestu di u rapidu sviluppu di a tecnulugia muderna, a tecnulugia di i droni hè stata largamente aduprata in diversi campi, da a consegna à a surveglianza agricula, i droni stanu diventendu sempre più cumuni. Tuttavia, l'efficacità di i droni hè largamente limitata da i so sistemi di cumunicazione, in particulare in ambienti urbani cum'è e cità induve ci sò parechji edifici alti è ostaculi. Per superà queste limitazioni, l'introduzione di cumunicazioni 5G nantu à i droni hè un mezzu assai efficace.

Chì ghjè u 5GCcumunicazioni ?

U 5G, a quinta generazione di tecnulugia di cumunicazioni mobili, marca un miglioramentu massivu di e prestazioni di a rete. Non solu furnisce velocità di trasferimentu di dati più veloci cà u 4G, finu à 10 Gbps, ma riduce ancu dramaticamente a latenza à menu di 1 millisecondu, migliurendu assai a reattività è l'affidabilità di a rete. Queste caratteristiche rendenu u 5G ideale per applicazioni chì richiedenu una larghezza di banda di dati elevata è una latenza assai bassa, cum'è u cuntrollu remotu di droni è a trasmissione di dati in tempu reale, stimulendu cusì l'innuvazione è l'applicazione di a tecnulugia in parechji campi.

URrotulu di 5GCcumunicazioni inDroni

-BassuLpresenza èHighBè larghezza

A natura à bassa latenza di a tecnulugia 5G permette à i droni di trasmette dati di alta qualità in tempu reale, ciò chì hè cruciale per assicurà a sicurezza di u volu è l'efficienza di a missione.

-LarguCeccedenza èLong-RangeCcumunicazione

Mentre chì i metudi tradiziunali di cumunicazione di i droni sò limitati da a distanza è da l'ambiente, a capacità di cupertura larga di e cumunicazioni 5G significa chì i droni ponu vulà liberamente annantu à una zona più larga senza restrizioni geografiche.

Cumu i moduli 5G sò adattati nantu à i droni

-Adattazione di l'hardware

À l'estremità di u celu, u cuntrollu di volu di u modulu 5G / l'urdinatore di bordu / u pod G1 / RTK sò cunnessi à l'interruttore, è dopu u modulu 5G hè adupratu per a cumunicazione à longa distanza.

Principii di a cumunicazione 5G per i droni-1
Principii di a cumunicazione 5G per i droni-2

U latu terrestre hà bisognu di cunnette si à Internet via PC per uttene i dati da u UAV, è s'ellu ci hè una stazione base RTK, u PC hà ancu bisognu di cunnette si à a stazione base RTK per uttene i dati differenziali.

-Adattazione di u Software

Inoltre, dopu chì l'hardware hè cunfiguratu, s'ellu ùn ci hè micca una cunfigurazione di software, u PC lucale è a rete di u UAV appartenenu à una LAN eterogenea è ùn ponu micca cumunicà, per risolve stu prublema, ricumandemu di utilizà ZeroTier per a penetrazione di l'intranet, in termini simplici, a penetrazione di l'intranet hè un modu per permette à u nostru ricevitore terrestre è à u trasmettitore di u UAV di furmà una LAN virtuale è cumunicà direttamente.

Principii di a cumunicazione 5G per i droni-3

Cum'è mostratu in a figura, pigliemu dui aerei è un PC lucale cum'è esempiu, i droni è i PC lucali sò cunnessi à Internet. L'IP di unu di i droni era 199.155.2.8 è 255.196.1.2, l'IP di u PC hè 167.122.8.1, si pò vede chì sti trè dispusitivi sò situati in e trè LAN ùn ponu micca cumunicà direttamente trà di elli, allora pudemu aduprà u strumentu di penetrazione LAN fora di u situ zerotier per a rete, aghjunghjendu ogni dispusitivu à u listessu contu, a pagina di gestione zerotier. Aghjunghjendu ogni dispusitivu à u listessu contu, pudete assignà IP virtuali in a pagina di gestione zerotier, è sti dispusitivi ponu cumunicà trà di elli attraversu l'IP virtuali impostati per a rete.

Adattà a tecnulugia 5G à i droni ùn solu migliora l'efficienza di a cumunicazione, ma espande ancu l'usu di scenarii di droni. In u futuru, cù l'ulteriore maturazione è pupularizazione di a tecnulugia, pudemu prevede chì i droni ghjucheranu un rolu più grande in più campi.


Data di publicazione: 07 di maghju 2024

Lasciate u vostru missaghju

Per piacè, cumpletate i campi richiesti.