I ricercatori australiani anu sviluppatu un sistema di navigazione astronomica rivoluzionariu per l'aviò senza pilota chì elimina a fiducia di i segnali GPS, potenzialmente trasfurmendu l'operazione di droni militari è cummerciale, citendu fonti di media straniere. A scuperta vene da l'Università di l'Australia Meridionale, induve i scientisti anu creatu una soluzione ligera è rentabile chì permette à i veiculi aerei senza pilotu (UAV) d'utilizà carte stellari per determinà a so situazione.
U sistema rapprisenta un avanzamentu significativu in e capacità Beyond Visual Line of Sight (BVLOS), in particulare in ambienti induve i segnali GPS ponu esse cumprumessi o indisponibili. Quandu hà pruvatu cù un UAV à ala fissa, u sistema hà ottenutu una precisione di pusizione in 2,5 miglia - un risultatu incuragisce per una tecnulugia iniziale.
Ciò chì distingue stu sviluppu hè u so approcciu pragmaticu à una sfida longa. Mentre a navigazione astronomica hè stata aduprata per decennii in l'aviazione è l'operazioni marittime, i sistemi tradiziunali di traccia di stella sò troppu voluminosi è caru per i picculi UAV. A squadra di l'Università di l'Australia Meridionale, guidata da Samuel Teague, hà eliminatu a necessità di hardware di stabilizazione cumplessu mentre mantene a funziunalità.
L'impattu di a sicurità di i droni taglia i dui modi. Per l'operatori legittimi, a tecnulugia pò sustene a jamming GPS - un prublema crescente evidenziatu da u cunflittu in corso nantu à a guerra elettronica chì disturba i sistemi di navigazione legati. Tuttavia, u funziunamentu di droni cù a radiazione GPS indetectable pò ancu rende più difficiuli di seguità è intercepte, chì puderia complicà l'operazioni contra-drone.
Da una perspettiva cummerciale, u sistema puderia permette missioni di ispezione remota più affidabili è monitoraghju ambientale in e zone remote induve a cobertura GPS ùn hè affidabile. I circadori enfatizanu l'accessibilità di a tecnulugia è nutate chì i cumpunenti off-the-shelf ponu esse aduprati per implementà.
Stu prugressu vene in un mumentu criticu in u sviluppu di droni. Incidenti recenti di survolgi di droni micca autorizati di facilità sensibili mette in risaltu a necessità di capacità di navigazione rinfurzata è metudi di rilevazione mejorati. Quandu l'industria si move versu e piattaforme più chjuche è più spendibili, l'innuvazioni cum'è stu sistema basatu in stelle ponu accelerà a tendenza versu l'operazioni autonome in ambienti limitati da GPS.
I risultati di a UDHR sò stati publicati in a rivista UAV, marcà un passu impurtante versu un sistema di navigazione UAV più resistente è indipendente. Mentre u sviluppu cuntinueghja, l'equilibriu trà e capacità operative è e considerazioni di sicurezza pò influenzà l'implementazione di a tecnulugia in applicazioni militari è civili.
Tempu di Postu: Dec-17-2024