
1. Assicuratevi una putenza sufficiente, è ùn deve micca decollà se a temperatura hè troppu bassa
Prima di fà l'operazione, per ragioni di sicurezza, u pilotu di u drone deve assicurassi chì a batteria sia cumpletamente carica quandu u drone decolla, in modu da assicurassi chì a batteria sia in un statu d'alta tensione; se a temperatura hè bassa è e cundizioni di decollo ùn sò micca soddisfatte, u drone ùn deve esse furzatu à decollà.
2. Preriscaldate a batteria per mantene la attiva
E basse temperature ponu fà chì a temperatura di a batteria sia troppu bassa per u decollo. I piloti ponu piazzà a batteria in un ambiente più caldu, cum'è in casa o in una vittura, prima di fà a missione, è dopu caccià rapidamente a batteria è installalla quandu a missione a richiede, è dopu decollà per fà a missione. Sè l'ambiente di travagliu hè difficiule, i piloti di UAV ponu aduprà un preriscaldatore di batteria per preriscaldà a batteria di u UAV per mantene la attiva.
3. Assicurà un signale sufficiente
Prima di decollà in cundizioni di neve è di ghiaccio, assicuratevi di verificà a carica di a batteria di u drone è di u telecomandu, à u listessu tempu, avete bisognu di fà attenzione à l'ambiente operativu circundante, è assicuratevi chì a cumunicazione sia fluida prima chì u pilotu decolli u drone per l'operazione, è fate sempre attenzione à u drone in u campu visuale di u volu, per ùn causà incidenti di volu.

4. Aumentà a percentuale di u valore di l'alarma
In ambienti à bassa temperatura, u tempu di resistenza di u drone serà assai riduttu, ciò chì minaccia a sicurezza di u volu. I piloti ponu impostà u valore di l'allarme di batteria bassa più altu in u software di cuntrollu di volu, chì pò esse impostu à circa 30%-40%, è atterrà in tempu quandu ricevenu l'allarme di batteria bassa, ciò chì pò evità efficacemente a scarica eccessiva di a batteria di u drone.

5. Evitate l'entrata di brina, ghiaccio è neve
Quandu sbarcate, evitate chì u connettore di a batteria, u connettore di a presa di batteria di u drone o u connettore di u caricatore tocchinu direttamente a neve è u ghjacciu, per evità cortocircuiti causati da a neve è l'acqua.

6. Fate attenzione à a prutezzione di u calore
I piloti anu bisognu di esse equipaggiati cù abbastanza vestiti caldi quandu operanu in u campu per assicurà chì e so mani è i so pedi sianu flessibili è faciuli da vulà, è quandu volanu in tempu ghiacciatu o cupertu di neve, ponu esse equipaggiati cù occhiali per impedisce chì a riflessione di a luce danneghji l'ochji di u pilotu.

Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2024