1. Capacità (unità: Ah)

Questu hè un parametru chì preoccupa di più à tutti. A capacità di a batteria hè unu di l'indicatori di prestazione impurtanti per misurà e prestazioni di a batteria, chì indica chì in certe cundizioni (tassa di scarica, temperatura, tensione di terminazione, ecc.) a batteria scarica a quantità di elettricità (test di scarica JS-150D dispunibule), vale à dì, a capacità di a batteria, di solitu in amperaggio - ore cum'è unità (abbreviazione, espressa in AH, 1A-h = 3600C). Per esempiu, se una batteria hè 48V200ah, significa chì a batteria pò almacenà 48V * 200ah = 9,6KWh, vale à dì, 9,6 kilowatt di elettricità. A capacità di a batteria hè divisa in capacità effettiva, capacità teorica è capacità nominale secondu diverse cundizioni.
Capacità attualeSi riferisce à a quantità d'elettricità chì una batteria pò furnisce sottu un certu regime di scarica (un certu livellu di sedimentazione, una certa densità di corrente è una certa tensione di terminazione). A capacità attuale ùn hè generalmente micca uguale à a capacità nominale, chì hè direttamente ligata à a temperatura, l'umidità, a velocità di carica è di scarica. In generale, a capacità attuale hè più chjuca di a capacità nominale, qualchì volta ancu assai più chjuca di a capacità nominale.
Capacità teoricasi riferisce à a quantità d'elettricità data da tutte e sustanze attive chì participanu à a reazione di a batteria. Vale à dì, a capacità in u statu u più ideale.
Capacità nominalesi riferisce à a targhetta indicata nantu à u mutore o l'apparecchi elettrici in e cundizioni di funziunamentu nominali ponu cuntinuà à funziunà per una capacità di tempu longu. Di solitu si riferisce à a putenza apparente per i trasformatori, a putenza attiva per i motori, è a putenza apparente o reattiva per l'apparecchi di regulazione di fase, in VA, kVA, MVA. In applicazione, a geometria di a piastra polare, a tensione di terminazione, a temperatura è a velocità di scarica anu tutti un impattu nantu à a capacità di a batteria. Per esempiu, in l'invernu in u nordu, se un telefuninu hè adupratu à l'aria aperta, a capacità di a batteria diminuirà rapidamente.
2. Densità di l'energia (unità: Wh/kg o Wh/L)

Densità d'energia, densità d'energia di a batteria, per un datu dispositivu di almacenamiento d'energia elettrochimica, u rapportu trà l'energia chì pò esse caricata è a massa o u vulume di u supportu di almacenamiento. A prima hè chjamata "densità d'energia di massa", a seconda hè chjamata "densità d'energia volumetrica", l'unità hè rispettivamente watt-ora/kg Wh/kg, watt-ora/litru Wh/L. A putenza quì, hè a capacità sopra menzionata (Ah) è a tensione di funziunamentu (V) di l'integrale. Quandu si tratta d'applicazioni, a metrica di a densità d'energia hè più istruttiva chè a capacità.
Basatu annantu à a tecnulugia attuale di e batterie à ioni di litiu, u livellu di densità energetica pò esse ottenutu à circa 100 ~ 200 Wh / kg, chì hè sempre relativamente bassu è hè diventatu un collu di buttiglia per l'applicazioni di batterie à ioni di litiu in parechje occasioni. Stu prublema si verifica ancu in u campu di i veiculi elettrichi, in u vulume è u pesu sò sottumessi à limitazioni strette, a densità energetica di a batteria determina l'autonomia massima di guida di i veiculi elettrichi, dunque l'"ansietà di chilometraggio" questu termine unicu. Se l'autonomia di guida unica di un veiculu elettricu deve ghjunghje à 500 chilometri (paragunabile à quella di un veiculu à carburante convenzionale), a densità energetica di u monomeru di a batteria deve esse 300 Wh / kg o più.
L'aumentu di a densità energetica di e batterie à ioni di litiu hè un prucessu lentu, assai più bassu chè a Legge di Moore in l'industria di i circuiti integrati, chì crea una differenza trà u miglioramentu di e prestazioni di i prudutti elettronichi è u miglioramentu di a densità energetica di e batterie chì cuntinueghja à allargà si cù u tempu.
Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2023