U sviluppu di droni militari di carica ùn pò micca esse guidatu da u mercatu di droni di carica civile. U Global UAV Logistics and Transportation Market Report, publicatu da Markets and Markets, una sucietà di ricerca di u mercatu di fama mundiale, predice chì u mercatu globale di logistica UAV crescerà à 29,06 miliardi USD per u 2027, à un CAGR di 21,01% durante u periodu di previsione.
Basatu nantu à a previsione ottimista di futuri scenarii di applicazioni di droni logistichi è benefici ecunomichi, l'istituzioni di ricerca scientifica è l'imprese pertinenti in parechji paesi anu presentatu u pianu di sviluppu di i droni di carichi, è u sviluppu vigoru di i droni di carichi civili hà ancu stimulatu u sviluppu di l'armata. droni di carica.
In u 2009, duie cumpagnie in i Stati Uniti anu cooperatu per lancià l'elicotteru di carica senza pilota K-MAX. L'aviò hà un layout di rotore duale, una carica massima di 2,7 tunnellate, una gamma di 500 km è navigazione GPS, è pò fà compiti di trasportu di u campu di battaglia di notte, in terreni muntosi, in altipiani è in altri ambienti. Durante a guerra afgana, l'elicotteru di carica senza pilota K-MAX hà volatu più di 500 ore è trasfirìu centinaie di tunnellate di carica. In ogni casu, l'helicopteru di carica senza pilotu hè cunvertitu da un elicotteru attivu, cù un mutore forte, chì hè faciule d'exposà si è a pusizione di u distaccamentu di cummattimentu in prima linea.

In risposta à u desideriu di l'armata di i Stati Uniti per un drone di carica silenziu / bassu audible, YEC Electric Aerospace hà introduttu u Silent Arrow GD-2000, un drone di carica unicu, senza propulsione, di volu planeatu fattu di compensatu cù una grande baia di carica è quattru. ali plegabili, è una carica di circa 700 kg, chì pò esse usata per furnisce munizioni, forniture, etc. à a linea di fronte. In una prova in 2023, u drone hè statu lanciatu cù e so ali dispiegate è sbarcò cù una precisione di circa 30 metri.

Cù l'accumulazione di tecnulugia in u campu di droni, Israele hà ancu imbarcatu in u sviluppu di droni militari di carica.
In u 2013, u primu volu di u drone verticali "Air Mule" à decollo è sbarcu di carichi sviluppatu da City Airways d'Israele hà successu, è u so mudellu d'esportazione hè cunnisciutu com'è drone "Cormorant". U UAV hà una forma peculiar, cù dui ventilatori di culvert in u fuselagiu per permette à u UAV di sbarcà è sbarcà verticalmente, è dui fan di culvert in a cuda per furnisce una spinta horizontale per u UAV. Cù una vitezza di sin'à 180 km / h, hè capaci di trasportà 500 kg di carica per ogni sortie in un raghju di cumbattimentu di 50 km, è pò ancu esse usatu per l'evacuazione aerea è u trasferimentu di i feriti.
Una cumpagnia turca hà ancu sviluppatu un drone di carica, l'Albatros, in l'ultimi anni. U corpu rettangulare di l'Albatros hè dotatu di sei coppie di eliche contra-rotanti, cù sei frames di supportu sottu, è un compartimentu di carica pò esse muntatu sottu à u fuselagiu, capaci di trasportà ogni tipu di materiali o di trasferimentu di i feriti, è s'assumiglia à un volante. centipede piena d'elice vista da luntanu.
Intantu, u Windracer Ultra da u Regnu Unitu, u Nuuva V300 da a Slovenia, è u VoloDrone da a Germania sò ancu droni di carica più carattiristichi cù caratteristiche dual-use.

Inoltre, alcuni UAV multi-rotore cummerciale sò ancu capaci di rializà u compitu di trasportu massi più chjuchi di materiali per l'aria per furnisce forniture è sicurità per i fronti è l'avamposti.
Tempu di post: 11-Jan-2024